Airborne |
MoH: AIRBORNE |
16.02.2007 - 08:27 |
So langsam scheint sich mehr zu
tuen in Sachen MoH:Airborne.........
Offensichtlich gibt EA immer Donnerstags neue Infos für die Fan-Gemeinde von MoH:Airborne heraus.
So fand ich heute Morgen dies in meinem Postfach:
Zitat
In Part 2 of our exploration of the cinematic look of Medal of Honor Airborne, Art Director Justin Thomas elaborates on how the Airborne art team is approaching visual effects to compliment the gameplay experience.
Expressive Effects – It’s all about expressive effects for Medal of Honor Airborne – force, weight, and volume. Players have a natural ability to recognize the size of a large explosion. Just looking at how heavy the smoke is, and all of the secondary effects that come off of it, they just feel that it’s a large explosion. That’s something we’re trying to achieve in-game with our effects. Our effects are a character of the action. They’re not just happening independently because we are required to have them. The grenade is a concussive blast that will affect combatants. A large explosion is a character in itself, it’s like a big boss character in a way.
More:
http://www.ea.com/moh/airborne/airdrops.jsp?id=17
- BlackHat
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Ich bin leider des Englischen nicht so mächtig, um dies in aller Kürze und vorallem um diese Uhrzeit schon ins Deutsch zu übersetzen......... ;(
Vielleicht gelingt es mir noch im Laufe des Tages, falls nicht MoH-Central dies bereits für die deutsche Community macht....!
Sinngemäß bedeutet es jedoch, das hier im 2. Teil die Umsetzung der "Visullen Effekte" genauer erläutert werden, damit wir später die geplante "Ausdrucksstarke und einmalige Atmosphäre" des Games auch am heimischen PC erleben dürfen.... Der Link zu EA ist den Klick Wert!!!!!
Wir werden die Entwicklung mit wachsendem Interesse verfolgen und weiterhin berichten ............
Das BBMD-Team |
cubus |
gedruckt am 27.11.2024 - 06:40 |
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https://www.bb-mapping-designs.de/community/include.php?path=content&contentid=189 |
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